Wednesday, June 23, 2010

saya TAK NAK putus asa !



thanx for tok wan kerana memberi idea kpd sy.. nnt sy belanja aiskrim okeyh! :)

hmm..cakap sal putus asa nie mmbuatkan aku teringat kembali kisah silamku pd sem 2..
mmg sem 2 la byk cabaran yg aku terpaksa hadapi..
byk sgt masalah..
sepanjang aku belajar smada di sekolah or universiti, mmg di U la paling aku xtahan sekali..
aku rindu zaman sekolah aku..
kalau boley diputarkan masa, nk sj aku balik zaman dulu.. xkisah la kena pakai baju skolah pn.. huhu


serius aku cakap, dah bapa kali aku putus asa waktu sem 2 ja..
masalah putus cinta, belajar...
tiap2 arie aku nanges, langsung xmakan,p kelas pn mcm nak xnak ja..
berat aku smpai turun dari 45kg hingga 42kg.. giler punya lah.. (syhh.. jgn gitau kt org, malu la aku ) hehe


tp bila dh lama2, aku try jugak hadapi..
bukan senang aku nk hadapi semua nie..
take time jgk ar..
1st masalah yg datang, putus cinta
serius time 2 mmg aku down giler..
aku seksa diri aku, xmakan, temenung..
tp bknnya aku sengaja nk seksa mcm 2..
cuma aku lgsg xrasa lapar..
sblom nie bcinta xpenah mcm nie..
break2 pn, aku mkn mcm besa jgk..gelak cm besa jgk
yaa.. mungkin 1st love aku kot...
tp nk wt cena an, org da xnk, xkn kita nk paksa2 dia
naseb baek aku da mmbe2 aku time nie..
dorg la yg bg support kt aku..
thanx k..
utk mmbe2 yg len pn korg byk tolong aku jgk..
aku betul2 terharu ats apa yg korg wt kt aku..
:)


so skg nie nk masok sem 3
aku harap sgt aku ley lg tabah
aku taw, makin kita tua nie
makin kita da masalah
so i'm trying my best!


and now..
aku xtaw lg
what is my ambition ? ? ?
akauntan ?
ntah laa..hehe
yg penting skg nie,
aku nk belajar belajar belajar
bila dh aku belajar smpai sem 6 nnt
baru aku pikir aku nk jd apa
mungkin audit ?
yaa... ntah laa :)


p/s : doakan aku k.. hrap aku ley hadapi semua nie..

nadya_syg_kamu

17 comments:

  1. sabo nadya..sabo...sem 3 ni lagi mencabar..kna handle sportday sem ni..wah..best..haha

    ang ada prob..ak tlg ang..ak ada prob..ang tlg ak lak.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. sapa tok wan tu???

    bkn aku kn..hehehe

    tp aku maw aiskrim gak..hehe

    ReplyDelete
  3. khai : haha..2 la.. kta sama2 tolong la noh!
    wahh... sport day! i like! ;)

    ReplyDelete
  4. khai : bkn ang...
    aku xpnah pnggil ang tok wan pn..
    wuwu...
    haha..sengal jea...
    nanak aiskrim eh??ok..nnt aku bg syarat kt ang k..hahaha

    ReplyDelete
  5. relax arr sis...
    itu dugaan...
    nnt ok la tu...
    i can feel what u fell sis...
    seriyes....
    cedeyh noh...
    ha3...
    :P

    ReplyDelete
  6. hanifhanaqi : 2 lah..
    xpa..
    asalkn ada org pnah phm pa yg i rsa ckup la..
    xpa..
    kita sma2 tabah okey..
    :-)

    ReplyDelete
  7. nad!!
    jgn gve up..
    kita sama2 lalui k.
    ang tolong aku.
    aku tlg ang!.
    janji??

    ReplyDelete
  8. jiha!!
    ok!
    insya'allah..
    ang pn jgn give up k..
    ang da aku..
    aku akn tlong ang ,yg mna aku mmpu k..
    janji! :-)

    ReplyDelete
  9. yeah nard..
    btoi2 jgn give up..
    tgok cm ku..hha..
    still standing..pa ku mrapu xtao..hha..

    ReplyDelete
  10. insyaAllah. rezeki ade dimana2. :D
    kite berusaha insyaAllah dpt balasan nye kn? xde skrg akan dtg still ade. chill up babe. :)

    sem2 aku pn serabut. tensen aku. nanges x yah ckp la. mmg x terkira. :DD

    bangkit semula utk sem3! ;)

    ReplyDelete
  11. ili : thanx! hehe..ok
    kta sma2 bngkit! aja! aja! fighting! :P

    ReplyDelete
  12. lelaki ini : yeah2! betol! :)

    ReplyDelete
  13. wah..mcm2 knagan..by the way,tengs sbb sbot nma kmi..hehehhe..terharu gla..-umai-

    ReplyDelete
  14. umai!hehee... ur welcome! :))

    ReplyDelete