Thursday, May 12, 2011

fanatic sangatkah aku pada mereka ?

aku tertanya-tanya bila kawan-kawan lelaki aku cakap aku fanatic GILA pada korea. haha. tak laa.. aku tak la sampai tergila-gila sukakan artis. tak semua artis korea aku suka. aku hanya suka JYJ yang dahulunya kumpulan DBSK/TVXQ/TOHOSHINKI . mereka nie dahulunya berlima tetapi sejak tahun 2006 kot kalau tak salah mereka sudah berpecah 3-2 sebabnya yang 3 orang nie Jaejoong, Yoochun, Junsu (JYJ) saman company dorg iaitu SM Entertainment sbb dorg nie famous gilaaa kat korea dan jepun dan fans mereka adalah yang paling fanatic. kalau sapa2 yang carik pasal dengan DBSK, fans dorg akan hantar surat layang dan ugut bunuh. huuu~~ takut ooo..

Di Malaysia, tak ramai yang mengenali JYJ,DBSK. ramai yang mengenali SUPER JUNIOR, SNSD. haaa.. betol tak ? aku pun layan ja lagu group2 lain cuma tak sesuka aku pada JYJ lah! .haha.

jum lihat sejaoh mana orang cakap FANATICNYA AKU ?


nie wallpaper background lappy aku..

nie background firefox aku.

nie background google chrome aku.


lekat gambar wajib !

haa.. notebook nie hadiah dari seseorang, khas dari korea. bila dapat nie sumpah jantung hampir berhenti. haha

antara mereka berlima aku paling suka MICKY YOOCHUN. alaa..yang jadi wallpaper background lappy aku la tuu.. haha. xcam sgt? lu tgok sendiri la kat google k. cari sendiri kat google lagi byk information dapat.

kalau lah aku nie fanatic,mesti aku pegi concert dorg kat kl dulu. seminat2 aku pun pikir jugak ar nak p concert pun. cuba pikir tgok, kalau p pun bolehkaa nampak depa depan mata ? kalau tiket paling murah pun dok jaoh mana hala tu. nampak dorg macam batang lidi ja. jadi baik aku download ja concert dorg sudehh.. jimat duit dan dapat jugak tatap mereka berulang kali kan ? haha.. so sekarang nie ampa nak kata aku fanatic ka tak ?

saranghae yo MICKY YOOCHUN ! :)





2 comments:

  1. Korea fans rite? me too..haha..follow me ok! :D i already follow u! :)

    ReplyDelete
  2. hye ! sory for the late reply. yes, u can call me korean fans. ahaks~ but I'm just fans to jyj and dbsk but i can follow other group as well. thanks for follow me. nice knowing u :D

    ReplyDelete