Friday, August 27, 2010

peristiwa di sebalik 26/08/2010

salam... hye semuaa... ha...nie aku nk cita apa yg terjadi sepanjang hari semalam..awal pagi mcm biasa.. lambat lagi ke kelas.. naseb baik ada orang gerak,klu x mmg xsedar lgsung pa.. haha..smpai DS2 kul 8.20pg.. kelas law.. hee~ selumber ja an?? soryy miss.. lewat jaga laa.. pas abes je kelas kul 10pg, terus g kelas costing la smpai kul 12tgh arie..pastu pikir punya pikir.. macam malas je nk g kelas law yg kul 1ptg.. tp mula2 niat mmg nk g! betul! tp msj cerap pjuk dia ntar g stesen kul 3ptg, dia ada kelas lak..huhu..so dgn muka xmalu mntak tolong wanie suh antar kul 2ptg.. so kul 12 da chow blek blik kemas barang.. pastu sampai kt stesen bas kul 2.50ptg.. elok2 sampai,bas baruuu je bertolak! dush! sabar jela.. so kena tunggu bas kul 3.15ptg lak.. dah la khamis, mmg ramai giler ngn budak sekolah.. dah la 1st time aku balik bas sorg2.. agk takut la kn..klu xdk bas, aku nk g mna?? xley balik laa.. wuwu.. pastu aku tunggu kt dpan bas.. terpaksa berebut ngn adik2 kita lak..sory ya adik2.. akak terpaksa menolak kalian semua sbb akak pun nk balik alor setar jgk.. :)

pastu dalam bas jgn ckp ar.. mmg mengantok sgt2.. dok nampak bantal dh.. huhu.. then ngn jam di jalannya.. akhirnya selamat sampai kt alor setar kul 4lebih.. kira elok2 sampai umah terus g mandi then tukar baju.. nk g tesco lak.. g bukak posa ngn mmbe n adik aku.. niat aku mula2 nk belanja dia,alih2 dia pulak yg belanja aku.. da wat perjanjian tp mungkir jgk! huh! pas je g makan, g pusing2 tesco jap..pastu nk balik awal lg.. g menara jap.. tp besh laa.. dpt naik menara free jee.. g kt restoran berputar..huhu.. seyes cantek giler permandangan kt atas tuh! rasa cam nak nanges pun ada jgk.. xpenah tgok permandangan dari atas tinggi cam tu..thanx nah utk member aku..dsebabkan dia la aku dapat naik free kt atas tuh.. bila nk makan kt situ ja yg xtao bila..kalau ada org nk belanja aku on jaa...hahha ..


permandangan dari atas menara lebih kurang mcm nie la.. cantek kn?? ;)

pas je g menara aku on terus je g pacific lak..ayoyo... byknya tempat yg aku g.. haha. saja jalan2.. almaklumlah~aku bawak keta da terer! dapat ligan mmbe aku g menara.. kira ouke la tu kn?? yeeeii.. akhirnya dia xley kata aku bwk keta lembap lg.. lala~

sekian~

nadya_syg_kamu

No comments:

Post a Comment