Tuesday, February 22, 2011

aku suka masuk kelas untuk...

yess! salam pagi 1 malaysia !

SITUASI :-

kelas BEL (english) - aku suka bila masuk kelas BEL, direct tiap-tiap minggu kena panggil pegi depan wat speaking test. Madam Dourado lah katakan. tapi seyes aku suka kelas BEL sebab tak dak final paper. yahuu~ tapi assignmentnya hampehh.. jangan tnya. haha

kelas ECO (macroeconomics) - aku suka bila masok kelas lec nie 1 apa pun aku tak paham! dah la kelas tingkat 4 nuhh.. air-cond rosak direct dari mula-mula masok kelas bulan jan lagi! grrr~ bila dia ajar kat depan, aku dok belakang sekali. dan bila dia dah abes per 1 topic dia akan tnya, okey kelas! u all paham tak? kami diam ja.. lepas tu dia gelak..yeiiii... kamu sudah petik 1 bintang ! wahh.. kalau kamu paham lagi banyak bintang yg kamu petik. ya mdm. kami selalu dapat petik bintang yg mdm ajar kan.? haha. dan finally esok aku test ngn quiz eco(sempat lg nak update blog) dan aku masih "terkulat-kulat" nak paham apa yg dia ajar selama nie. terbaeklah!

kelas MAF (costing) - entah kenapa aku suka kelas costing sem nie. bukan sebab lec tp sebab paham lagi kot. haha. rajin aku sem nie wat keja sekolah kan ? ;)

kelas AIS (accounting computer system) - kelas nie pun aku suka jugak. suka sebab lec dia tak garang lgsung dan sporting gilerr.. haha . dan disebabkan dia sporting la aku jadi terumbang-ambing nak record sales,purchase,account kat mana. haha . yg aku taw bila masuk ja makmal komputer, on komputer bukak blog tapi masih tidak mengupdate blog selalu, tengok movie di dalam kelas. jahat kan. tapi aku penah wat lagi jahat dari nie taww :D

kelas FAR (financial accounting) - yess! pure account! i hate it ! but i have to love it ! lec suroh. dia cakap, kalau kamu benci akaun,jadi fail lah kamu.. aghh.. tak nakkkk... yess.. saya cinta akaun! subjek akaun sem nie yang paling susah dan ramai yang failed! saya harus lebih berhati-hati. dah la tak bapa nak paham dia ajar sebab tak wat latihan. sob sobb.. sory puan tak wat keja sekolah sebab saya selalu letih bila tengok akaun :(

5 je subjek yang aku amek, tapi subjeknyaaa gilerrrr !!!! macam nak hentuk kepala kat dinding ja. **** !!! bila nak abes study nie !

saya nak jadi pelajar yang rajin tapi semangat saya hilang entah kemana :)

1 comment: