Thursday, January 27, 2011

:: alor setar i city ::

hye hye ! untuk pengetahuan korang semua . aku baru ja sampai alor setar tepat jam 5.15petang . betapa indahnya permandangan di highway alor setar tadi . bajet macam lama tak balik ja, padahal baru 2minggu . rindu kot kat alor setar ! haha .

cuti seminggu ini akan saya penuhi dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah . memo untuk cuti mid sem :)

1. nak melihat permandangan malam - i city !!!
2. nak siapkan assignment akaun - 8past year, presentation power point bel - company, costing - homework 1 topic, ais - MYOB, macro - homework + test after mid sem :(
3. nak tengok drama korea . hehehe . agak2 sempat takk ?
4. nak lawan bowling dengan budak-budak sekolah !

fuhh.. banyak kan ? dan sekarang nie tak taww nak wat yang mana satu dulu :(

dah la sabtu nie ada kenduri sikit kat umah aku . tak sikit la jugak . ada 2 khemah sudah terpacak di depan umah aku . kawan-kawan aku cakap aku kenduri aku bertunang . hee~ kepada rakan-rakan yang tau umah aku dimana, sila la hadirkan diri . ada macam-macam . nanti kalau nak datang call aku dulu taww . hee~ kehadiran anda lagi memeriahkan majlis ! ;D

nanti saya nak kenduri yang besar-besaran :)

4 comments:

  1. hahaha..x habis2 ngan kenduri dia...

    ReplyDelete
  2. ya la ! i ajak u bukan nak datang . hee~ :)

    ReplyDelete
  3. huhu...sya pasti menjelma pd hri sb2 nie..huhu :P

    ReplyDelete
  4. ok nadia J ! hadirkan diri anda okeyy ;D

    ReplyDelete