Thursday, January 20, 2011

what happened in merbok ?

hye hye !~ fuhh~ finally aku ada jugak masa nak "mengupdate" blog niee . (cehh, baget mcm sibok sgt mcm tan sri tu aphal ??) haha . almaklum lah . selama nie aku busy dok umah ja . wat apa2 keja yg ley wat dirumah . aku bukan seorang kaki berjalan . kalau aku tiada mood atau tak larat, seyess malas sangat nk g jalan2 niee . tapi . hari nie bersamaan 20/1/2011 ,buat pertama kalinya aku ponteng kelas pada pukul 8pagi . motif tak hadir ke kelas ?? SORY PUAN ! sy bukan tak sengaja tak nak datang kelas tapi saya tak terjaga ! hee~ almaklum lah~ selalunya ada 2orang yang gerak aku bangun tido g kelas kul 8 nie . tapi mulai hari ini, hanya tinggal sorang ja yang akan selalu gerak aku bangun . hee~ tadi dia gerak pun aku tak sedar bilanya aku cakap ngan dia .

dan untuk kesimpulan hari ini, aku hanya hadir 1 kelas ja . tu pun naseb baik aku terjaga . tadi pun sempat lagi bermimpi classrap msj kata kelas cancel . HAHAHA. haisy nadya ! sampai begitu sekali anda tak nak hadir ke kelas ?? hee~

dan perancangan untuk abes kelas pukul 12 japg, balik umah dulu. kemas2 apa yang patut . pastu malam nie rancangnya nak g funfair . boley tak ?? nak lepas tension laa.. dah lama terpendam dendam di hati. dendam apa ? dendam nak menang ! tak nak kalah dah !

then,how's my life going on ? so far so good . i think GREAT ! finally aku berjaya jugak ! aku taw korg tak kan paham apa yg berjayanya kan . hehe . apa2 pun aku tak tulis kat blog dan facebook .aku kan kuat . ada otot . ada body . orang kuat mana boley patah semangat . kan ? aku akan tunjjuk kat korg semua yang aku nie bukan lemah . tak semestinya aku tak dapat apa yang penting bagi aku, aku akan hilang segala-galanya . TIDAK SAMA SEKALI !

by the way~ aku nak minta maaf kat kawan aku . sooryy sal semalam . hee~ sebab apa ? tak ley gitau . yang penting awak maafkan saya okeyy . ya saya mengaku, semalam saya sengaja mengelak dari awak ! saya takut nak jumpa awak ! mesti awak pikir saya sombong kan . tapi sebenarnya saya malu nak berhadapan dengan awak . saya taw saya tak wat salah, tapi keadaan membuatkan saya jadi malu nak jumpa awak . saya nak jadi profesional tapi bukan semalam . ada masa jugak nak jadi camtu pun .

lastly~ terima kasih kepada sapa2 yang telah membaca post aku nie . aku tak paksa korg baca pun . ikot la nak baca ka tak . yang penting aku update baru . nanti jangan sapa kata aku sombong !~ hee~ jum sapa nak ikot malam nie p funfair jum !

No comments:

Post a Comment