Thursday, January 20, 2011

malam jumaat (:

hye hye ! wahh ! nadia update lagi ! hee~ kali nie aku nak update sal perancangan aku yang telah aku cakap pagi tadi . perancangan apa ?? yang pegi funfair tu la . ada ka patut kami nak p funfair malam jumaat ? haisy~ nak wat cena . funfair tutup hari jumaat . sabtu pulak dah busy nak start kelas hari ahad .

nak dijadikan cerita tadi petang dalam pukul 7lebih umai, atul ngan wanie dah call . tanya jadi tak, nak gi funfair . aku pun apa lagi . haha . on saja! kami rancang dalam 3buah keta . keta wanie, keta aku ngan keta yen . bila nak kuar ja qist call kata funfair tutup hari nie ! kecewa gilerr !!! sobsob~ kesian kat wa, dia tingin gilaa nak p. kami baru rancang nak men banyak-banyak . pastu nak menang bear-bear yang besar lagi dari LB wa ngn atul . hee~ tak pa la. kita p hari len ja la .

pastu tu, dah alang2 kuar. qist ajak g makan kat tanjung dawai pulak . dah tak taw nak wat pa . kami pun on ja la . hanya berbekalkan 6orang ,kami pegi tanjung dawai . HAHA. suka ! yang penting ada orang lain yang jadi dreber aku malam nie . hahaha . sian awak an ? dah la dah makan kat umah, nie pun paksa dia ikot jugak . haha . naseb dia mao ikot . hehe . terima kasih . yang penting saya belanja awak kan ? hahaha .

No comments:

Post a Comment